Strategické plány
Strategický plán vytváření inkluzivního prostředí školy
Základní škola Bílina, Lidická 31/18
Strategický plán vytváření inkluzivního prostředí školy byl zpracován Školním akčním týmem, působícím na ZŠ Lidická v Bílině v rámci projektu Cesta k inkluzi: od segregace k pozitivní diverzitě ve školství. Je strategickým dokumentem, který pokrývá krátkodobý (roční až dvouletý) časový horizont postupu školy směrem k budování inkluzivního vzdělávacího prostředí. Plán je především souborem stanovených cílů, opatření a aktivit, jejichž prostřednictvím se škola snaží vytvářet prostředí otevřené, přijímající, bezpečné, kooperující, kde je přirozená různorodost vnímána jako přínos a příležitost ke vzájemnému obohacení. Cílem je vytvoření podmínek pro společné vzdělávání všech dětí a maximální naplnění jejich vzdělávacího potenciálu, bez ohledu na jejich sociální situaci, náboženské vyznání, rodinnou konstelaci, zdravotní postižení nebo znevýhodnění či naopak specifické nadání, národnostní nebo etnickou příslušnost, příslušnost k menšině, a to v souladu s jejich individuálními potřebami.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strategický plán vytváření inkluzivního prostředí školy
Základní škola Dubí 1, Školní náměstí 177
Strategický plán vytváření inkluzivního prostředí školy byl zpracován Školním akčním týmem, působícím na ZŠ Dubí 1 v rámci projektu Cesta k inkluzi: od segregace k pozitivní diverzitě ve školství. Je strategickým dokumentem, který pokrývá krátkodobý (roční až dvouletý) časový horizont postupu školy směrem k budování inkluzivního vzdělávacího prostředí. Plán je především souborem stanovených cílů, opatření a aktivit, jejichž prostřednictvím se škola snaží vytvářet prostředí otevřené, přijímající, bezpečné, kooperující, kde je přirozená různorodost vnímána jako přínos a příležitost ke vzájemnému obohacení. Cílem je vytvoření podmínek pro společné vzdělávání všech dětí a maximální naplnění jejich vzdělávacího potenciálu, bez ohledu na jejich sociální situaci, náboženské vyznání, rodinnou konstelaci, zdravotní postižení nebo znevýhodnění či naopak specifické nadání, národnostní nebo etnickou příslušnost, příslušnost k menšině, a to v souladu s jejich individuálními potřebami.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strategický plán vytváření inkluzivního prostředí školy
Základní škola Trmice, Tyršova 482
Strategický plán vytváření inkluzivního prostředí školy byl zpracován Školním akčním týmem, působícím na ZŠ Trmice v rámci projektu Cesta k inkluzi: od segregace k pozitivní diverzitě ve školství. Je strategickým dokumentem, který pokrývá krátkodobý (roční až dvouletý) časový horizont postupu školy směrem k budování inkluzivního vzdělávacího prostředí. Plán je především souborem stanovených cílů, opatření a aktivit, jejichž prostřednictvím se škola snaží vytvářet prostředí otevřené, přijímající, bezpečné, kooperující, kde je přirozená různorodost vnímána jako přínos a příležitost ke vzájemnému obohacení. Cílem je vytvoření podmínek pro společné vzdělávání všech dětí a maximální naplnění jejich vzdělávacího potenciálu, bez ohledu na jejich sociální situaci, náboženské vyznání, rodinnou konstelaci, zdravotní postižení nebo znevýhodnění či naopak specifické nadání, národnostní nebo etnickou příslušnost, příslušnost k menšině, a to v souladu s jejich individuálními potřebami.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strategický plán vytváření inkluzivního prostředí školy
Základní škola Chomutov, Na Příkopech 895/19
Strategický plán je možné stáhnou kliknutím zde nebo na obrázek pod anotací
Strategický plán vytváření inkluzivního prostředí školy byl zpracován Školním akčním týmem, působícím na ZŠ Chomutov, Na Příkopech 895/19 v rámci projektu Cesta k inkluzi: od segregace k pozitivní diverzitě ve školství. Je strategickým dokumentem, který pokrývá krátkodobý (roční až dvouletý) časový horizont postupu školy směrem k budování inkluzivního vzdělávacího prostředí. Plán je především souborem stanovených cílů, opatření a aktivit, jejichž prostřednictvím se škola snaží vytvářet prostředí otevřené, přijímající, bezpečné, kooperující, kde je přirozená různorodost vnímána jako přínos a příležitost ke vzájemnému obohacení. Cílem je vytvoření podmínek pro společné vzdělávání všech dětí a maximální naplnění jejich vzdělávacího potenciálu, bez ohledu na jejich sociální situaci, náboženské vyznání, rodinnou konstelaci, zdravotní postižení nebo znevýhodnění či naopak specifické nadání, národnostní nebo etnickou příslušnost, příslušnost k menšině, a to v souladu s jejich individuálními potřebami.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strategický plán vytváření inkluzivního prostředí školy
Základní škola Most, U Stadionu 1028
Strategický plán vytváření inkluzivního prostředí školy byl zpracován Školním akčním týmem, působícím na ZŠ Most, U Stadionu 1028 v rámci projektu Cesta k inkluzi: od segregace k pozitivní diverzitě ve školství. Je strategickým dokumentem, který pokrývá krátkodobý (roční až dvouletý) časový horizont postupu školy směrem k budování inkluzivního vzdělávacího prostředí. Plán je především souborem stanovených cílů, opatření a aktivit, jejichž prostřednictvím se škola snaží vytvářet prostředí otevřené, přijímající, bezpečné, kooperující, kde je přirozená různorodost vnímána jako přínos a příležitost ke vzájemnému obohacení. Cílem je vytvoření podmínek pro společné vzdělávání všech dětí a maximální naplnění jejich vzdělávacího potenciálu, bez ohledu na jejich sociální situaci, náboženské vyznání, rodinnou konstelaci, zdravotní postižení nebo znevýhodnění či naopak specifické nadání, národnostní nebo etnickou příslušnost, příslušnost k menšině, a to v souladu s jejich individuálními potřebami.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strategický plán vytváření inkluzivního prostředí školy
Základní škola u Říčanského lesa, Říčany, Školní 2400/4
Strategický plán vytváření inkluzivního prostředí školy byl zpracován Školním akčním týmem, působícím na ZŠ u Říčanského lesa v Říčanech, a to v rámci projektu Cesta k inkluzi: od segregace k pozitivní diverzitě ve školství. Je strategickým dokumentem, který pokrývá krátkodobý (roční až dvouletý) časový horizont postupu školy směrem k budování inkluzivního vzdělávacího prostředí. Plán je především souborem stanovených cílů, opatření a aktivit, jejichž prostřednictvím se škola snaží vytvářet prostředí otevřené, přijímající, bezpečné, kooperující, kde je přirozená různorodost vnímána jako přínos a příležitost ke vzájemnému obohacení. Cílem je vytvoření podmínek pro společné vzdělávání všech dětí a maximální naplnění jejich vzdělávacího potenciálu, bez ohledu na jejich sociální situaci, náboženské vyznání, rodinnou konstelaci, zdravotní postižení nebo znevýhodnění či naopak specifické nadání, národnostní nebo etnickou příslušnost, příslušnost k menšině, a to v souladu s jejich individuálními potřebami.